.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت مشایی ازکافرشدن احمدی نژاد !!

رحيم مشائي رئيس دفتر رئيس جمهور از حوادث جديد در يک سال آينده خبر داد و تاکيد کرد در يک سال آينده مردم متوجه مي شوند که شريعتمداري با احمدي نژاد مشکل دارد و در اين دوره، عده اي احمدي نژاد را کافر مي خوانند.

به گزارش جهان، مشائي در ديداري غير خصوصي با بيان اينکه عده اي تلاش مي کنند به هر تقدير مرا تخريب کنند گفت:آقاي احمدي نژاد به من گفته است که تو چوب من را مي خوري.من را نمي توانند بزنند به تو گير مي دهند.وي سپس پيش بيني کرد که البته نوبت احمدي نژاد هم مي رسد و زمان تحقق اين پيش بيني را يک سال و نيم ديگر دانست.
وي با بيان اينکه البته آقاي احمدي نژاد هم مي داند که نوبت خودش هم مي رسد گفت:يک روز آقاي احمدي نژاد به من گفت که تا يک سال ديگر من کافر مي شوم.

مشائي در ادامه توضيح داد که البته منظور ايشان اين بود که اين ها مرا کافر خواهند خواند.

وي سپس تاکيد کرد از تمام کساني که عليه من مطلب خلاف نوشتند شکايت مي کنم تا مسائل روشن شود.

وي ادامه داد:از نظر آقاي شريعتمداري من مسلمان هم نيستم.از نظر ايشان من جاسوس و منافق و عضو کودتاي مخملي هستم.

براي خيلي از شما شريعتمداري مظهر حمايت از دولت است.اما ايشان اصلا احمدي نژاد را قبول ندارد.من اين موضوع را اثبات مي کنم.يک سال ديگر خواهيد ديد.اين که ايشان نماينده رهبري هستند دليل نمي شود که ما ايشان را نقد نکنيم.شما در خيابان به خيلي از کساني که نسبت شان به رهبر انقلاب بيشتر از ايشان بوده است فحش داديد.اين دليل نمي شود که بخاطر اين نسبت وي را نقد نکنيم.من اين حرفها را قبول ندارم.

رئيس دفتر رئيس جمهور سپس اظهار داشت:عزيزان من يک کلمه اصولگرائي کافي نيست.در ميان اصولگرائي آن آدم گنده اي که همه شما مي شناسيدش هم وجود داشت که احمدي نژاد در پيش از انتخابات دوره نهم نسبت به حضور او هشدار داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.